Matrace, postele, nábytek - Rothwell International s.r.o.

Obchodní podmínky

Běžné dodací doby jsou vyznačeny v detailu každého produktu. Vyjímkou jsou produkty, které jsou skladem (vždy viditelně zvýrazněno v detailu produktu), u těch je doba dodání 2-3 pracovní dny.

Platby :

Platbu je možné provést dvěma způsoby - Předem na účet a nebo dobírkou. Dobírka je zdarma. Po zaslání objednávky Vám bude na Váš e-mail zaslána proforma faktura. Po jejím uhrazení budete e-mailem informováni o přijetí platby na náš účet.

V případě platby předem je číslo našeho účtu 226 3377 001 / 5500.


Vrácení zboží :

Kupující (dále jen spotřebitel) má dle ustanovení §1829 odst. 1 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy uzavřené pomocí prostředku komunikace na dálku do 14-ti dnů od převzetí plnění, a to bez udání důvodu. Odstoupení od smlouvy je nutné zaslat na naši e-mailovou adresu info@rothwell.cz nebo písemně společně s vráceným zbožím a to do 14 dnů. Tato lhůta začíná bežet prvním následujícím dnem po převzetí zboží.

Toto právo nemá spotřebitel na zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.
Následkem odstoupení od smlouvy je povinnost kupujícího i prodávacího si vydat vše, co dle zrušených smluv dostali. Není-li kupující již schopen zboží či jiné prevzaté plnění vrátit, anebo jeho hodnota byla snížena (došlo k opotřebování či spotřebování zboží), je spotřebitel povinnen chybějící hodnotu nahradit v penezích. Nadto mohou být spotřebiteli účtovány náklady na vrácení zboží (revizi rozbaleného zboží v autorizovaném servise). Náklady na zpětné přepravy hradí spotřebitel.

V případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti, právo na odstoupení vám nevzniká, neboť zákon tuto možnost neuvádí.

Prodávající si vyhrazuje právo odstoupit od kupní smlouvy v případě zcela zjevné chyby týkající se ceny nebo popisů výrobku v katalogu zboží uvedených na internetových stránkách www.rothwell.cz, a to i v případě, že je u zboží uvedeno, že se jedná o akční či mimořádnou cenu. Prodávající je povinen o této skutečnosti vyrozumět kupujícího neprodleně, jakmile ji zjistí. V případě, že kupující již zaplatil část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet.

Montáž zboží :

NABÍDKA MONTÁŽE JE V SOUČASNÉ DOBĚ Z TECHNICKÝCH DŮVODŮ UKONČENA.

Ve většině případů je možné sjednat k dodávce i montáž produktu. Potřebný výnos až do bytu je pak v ceně montáže. Orientační cena montáže je 10% z ceny produktu. Doporučujeme montáž poptat, jelikož její cenu ovlivňuje složitost daného produktu a může tak být i levnější. Pokud je montáž v akci nabízena zdarma nebo se slevou a zákazník během montáže nebo po provedené montáži odmítne zboží převzít na základě §53 obč. zákoníka, je za provedenou práci účtováno 10% z ceny produktu. Za případnou demontáž a odvoz je taktéž účtováno 10% z ceny produktu.

Pozor : Při montážích nevrtáme do zdí a za jakékoliv škody vrtáním do zdi vzniklé neneseme odpovědnost. Montéři na vrtání do cihel a betonu nejsou vybavení.

Expedice a doprava zboží :

Doprava pro objednávky nad 4.000,- Kč není účtována. Pro objednávky nižší než 4.000,- Kč je stanoven paušální poplatek 121,- Kč. V případě nepřevzetí zboží je účtován manipulační poplatek 400,- Kč vč. DPH.

Po naskladnění zboží Vás náš pracovník telefonicky kontaktuje a dohodne s Vámi konkrétní den dodání. Následně Vám bude zaslán e-mail s informacemi pro sledování zásilky (číslo na řidiče atd.). Větší zásilky jsou zasílány přepravní společností Toptrans a menší zásilky jsou posílány přepravní službou PPL. I v tomto případě zasíláme e-mailem odkaz pro sledování zásilky a tak v každém okamžiku víte, kde se Vaše zboží nachází.

Řidič je vybaven manipulačním vozíkem pro převoz objemného zboží po rovném podkladu. Zboží rozváží pouze jeden řidič, proto pro případnou pomoc např. při stěhování do schodů u těžších zásilek je potřeba, abyste si zajistili pomocníka, který Vám s výnosem pomůže. Další případná manipulace je možná vždy pouze po dohodě s řidičem. Řidič je povinen doručit zboží za 1. uzamykatelné dveře.

Doprava naším vozem - Komfortní doprava Rothwell

Nově pro zajištění většího komfortu rozvážíme zboží prioritně vlastními vozy !! Po naskladnění Vás budeme informovat e-mailem, že je zboží k dispozici. Pokud budete na dodávku spěchat je možné objednávku zaslat přepravní službou. V opačném případě naplánujeme trasu a telefonicky Vás budeme kontaktovat, abychom dohodli detaily předání zboží. Garantované večerní doručení mezi 16-20 hodinou je možné pouze po domluvě s našimi operátory a je zpoplatněno příplatkem 300,- Kč.  Řidič je povinen doručit zboží za 1. uzamykatelné dveře. Tato služba je finančně velmi náročná a proto jsme nuceni ji zpoplatnit částkou 800Kč.

Při rozvozu naším vozem Vás řidič bude cca 30minut před vlastním doručením telefonicky kontaktovat.

DOPRAVA NAŠÍM VOZEM JE V SOUČASNÉ DOBĚ Z TECHNICKÝCH DŮVODŮ UKONČENA.

Doprava Toptrans

Doručení v pracovních dnech (8-16 hod). Večerní doručení mezi 16-20 hodinou je možné pouze po domluvě s našimi operátory a je zpoplatněno příplatkem 847,- Kč. Sobotní doručení je za příplatek 1331,- Kč a rozváží se do 13 hod.

Dodání zboží na slovensko je realizováno přepravní společností Toptrans. Cena dopravy v takovýchto případech je dána platným ceníkem firmy Toptrans EU a.s.

Reklamace zboží - Zákazník je povinnen překontrolovat a převzít zásilku pouze není-li nijak poškozená. V žádném případě nepodepisovat řidici dodací list před důkladnou kontrolou zboží ! V případě poškození je nutné s řidičem sepsat škodní protokol. Na reklamace mechanického poškození výrobku po podpisu dodací listu nebude brán zřetel s ohledem na přepravní podmínky přepravce.

 Reklamační řád

  • Prodávající odpovídá za všechny skryté vady, které má prodané zboží při převzetí kupujícím a které se vyskytnou během záruční lhůty.
  • Délka záruční doby na veškerý sortiment zakoupený prostřednictvím našeho obchodu se stanovuje na 24 měsíců ode dne převzetí kupujícím.
  • Při uplatnění reklamace musí kupující prokázat, že reklamované zboží pochází od prodávajícího. K tomuto účelu doloží kupující k reklamovanému zboží originál prodejního dokladu (faktura, příp. kupní smlouva)
  • Prodávající neodpovídá za takové vady, které vzniknou nešetrným zacházením, násilným zacházením, neodbornou manipulací a neodborným ošetrováním ze strany kupujícího. Záruka se též nevztahuje na závady vzniklé použitím v podmínkách, které nejsou běžné u daného typu výrobku a závady vzniklé působením živlu.
  • Pokud je zboží dodáno přepravcem s poškozeným obalem a má-li kupující při převzetí podezření, že zboží vykazuje vady, vyhotoví kupující na místě s přepravcem písemný zápis o reklamaci zboží.
  • Kupující ve vlastním bezprostředně po dodání zboží je prohlédne a bez zbytečných odkladů informuje prodejce o případných zjištěných závadách. Předejde tak případným nepříjemnostem při reklamaci z důvodu poškození zboží při přepravě.
  • Při uplatnění reklamace na vadu zboží je prodávající povinen prověřit, zda se jedná o vadu odstranitelnou. Pokud se jedná o vadu neodstranitelnou, může prodávající zboží vyměnit, poskytnout slevu nebo vrátit kupujícímu plnou kupní cenu a to dle dohody obou stran.
  • Pokud se jedná o vadu odstranitelnou, postupuje prodávající následujícím způsobem : 
    1.Odstraní na své náklady zjištěnou vadu. Vadu odstraní bez zbytečného odkladu a s řádnou péčí, nejpozději však do 4 týdnu od převzetí oprávněné reklamace. Pokud nebyla věc ještě použita, může kupující dle svého uvážení tuto věc vyměnit. V případě, že je vadná pouze součást věci, má kupující právo na výměnu této součásti a nikoli celé věci.
    2.Prodávající vadnou věc vymění, poskytne slevu nebo vrátí kupní cenu, jestliže se na opravené věci vada vyskytne opětovně (rozumí se podruhé) nebo pro větší počet vad nelze věc řádně užívat.
  • Po uplynutí 24 měsíční záruční doby zaniká odpovědnost prodávajícího za vady zboží, které nebyly v této lhůtě u prodávajícího zákazníkem uplatněny. V případě provedené záruční opravy se záruka na zboží prodlužuje o dobu, po kterou v důsledku jejího provádění nemohl zákazník zboží řádně užívat.
  • V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.
    info@rothwell.cz

 

Tyto obchodní podmínky jsou platné od 1.1.2014 a jsou nedílnou součástí kupní smlouvy

info@rothwell.cz
  • 1
KONTAKTUJTE NÁS
Od pondělí do pátku
8:30 - 17:00 hodin
Tel. zdarma: 800 700 075
Fax: 326 99 77 27
e-mail:info@rothwell.cz
Napište nám svoje telefonní
číslo, IHNED Vámzavoláme
Napište nám svůj vzkaz
rádi Vámodpovíme
Právě se nacházíte v kategorii :
2012 © All rights reserved| Created byRothwell International s.r.o.|Design by VOGO|odkazy|mapa serveru
 
Zpětné voláníZadejte své telefonní číslo, my Vám obratem zavoláme zpět a poradíme s vybraným produktem.


Nepovinné :


* Zpět voláme v pracovní dny od 8.30 do 17.00 hodin - prakticky okamžitě po zadání tel. čísla. Pokud zadáte tel. číslo o víkendu nebo mimo vymezený čas, budeme Vám volat v prac. den v těchto hodinách.
Dotaz e-mailemZadejte svůj e-mail a dotaz. My Vám co nejdříve napíšeme zpět a poradíme s vybraným produktem.




Váš košík je prázdný

Nadpis

Zavřít
Zadejte přihlašovací údaje
e-mail
heslo